2010 m. lapkričio 16 d., antradienis

Blogo motyvas ir dar gal kažkas

Pradėjau rašyt čia dėl kelių priežasčių ir turbūt visai noriu jomis pasidalinti.
Na, visų pirma atsibodo facebook'as. Ten labai norisi daug ką rašyti,bet ne visi žmonės,kurie pamato mano post'us,yra mano tikslinė auditorija. O dar be to facebook'e pilna draugų iš kelionių ir užsienio,kuriem smarkiai vienodai,kokiomis giliomis mintimis, užrašytomis paukščių kalba aš užpyliau jų sieną.

Na, dar išvažiuoju į Hamburgą. Ten būsiu kolkas mėnesį, Šv. Kalėdoms grįšiu, bet po to netruksiu vėl išlėkt. Taigi tikiuosi,kad tie keli žmonės,kurie pastaruoju metu buvo man artimi, sugebės karts nuo karto paskaityt,ką aš čia rašau,jei pati sugebėsiu kažką parašyt.

Matyt esu įpratus dalintis tuo, kuo gyvenu. Todėl čia ir atsidūriau.

1 komentaras: