2010 m. lapkričio 26 d., penktadienis

Mano namai Hamburge gražūs ir įdomūs

Tik spėjau įeit pro duris, puoliau fotografuot... juokauju :)

Jau atsigėrėm vyno su Rike, kuri už kelių metų bus pastorė (kunigė, o ne pastorės).

Jau lagaminą išsikroviau, nes jis kažkaip mane labai slėgė..

Jau susipažinau su avim Gerda ir padaru Silvestru, gyvenančiais virtuvėj. Jiem į kompaniją pasiėmiau kojines Rudolfą ir Rudolfą.

Dabar lauksim Yilmazo ryt grįštančio. JIS TURI KLAVIETŪRĄ!!! Man pasisekė..

Apkabinu visus, tokia laiminga. Vis dar kvėpuoju karštu vynu, uostu mugėje šalimais, džiaugiuos veidais žmonių, kuriuos mačiau, ir anyžiais, kurių prisikroviau pilną rankinę Helsinky..

Cia virtuves kampas vienas

A čia kitas kampas :) Lounge

 Čia koridorius eit į lauką. gyvenu antram aukšte :)

A čia jau vaizdas į mano kambarį. Ten kairėj agregatai, kurių dėka jums rodau viską.

O čia draugai virtuviniai, kuriuos minėjau. Iš kairės: Rudolfas, Rudolfas, Silvestras ir avių avis Gerda.

Mano kambario kažkodėl puikusis telefoninis fotoaparatas nesufokusavo..

2 komentarai:

  1. Matyt tuo metu apie tave pagalvojo Radvile! Bet kokia intriga čia :-) lauksim kada ne tik savo kambario foto, bet ir kitais įspūdžiais!! :-)

    AtsakytiPanaikinti