2010 m. lapkričio 16 d., antradienis

Hamburgas: kas ten bus ir ką aš ten veiksiu?

Taigi, draugai.

Atėjo laikas išsamiai papasakot, kur išvažiuoju ir ko išvažiuoju.

Rugsėjo mėnesį dalyvavau tokiam projekte Dvina Silo Art Complex, inicijuojamame tarptautinės menininkų grupės Local to Local. 
Į tą projektą mane pakvietė draugė kolegė labai kantri mergina Justina Nekrašaitė. Mūsų abiejų dalyvavimą projekte finansavo Goethe institut Vilnius  (po nuoroda slepiasi Goethes instituto straipsnis apie projektą).

Per šį projektą susipažinau su Goethes instituto vadove Johanna ir kultūros atstove Inga - labai mielos moterys. Po projekto gavau laišką iš Johannos. Buvom su ja kalbėję apie tai,kad važiuosiu kitą pusmetį į Hamburgą pagal Erasmus programą. Laiške ji rašė,kad Goethe institut Vilnius galėtų finansuoti man mėnesio trukmės intensyvius vokiečių kalbos kursus Vokietijoje. Taip aš, galima sakyti, staiga apsisprendžiau mėnesiui išvažiuoti į Hamburgą ir pramokti Vokiečių kalbą. Taigi mano skrydis į Hamburgą per Helsinkį kitą penktadienį 11.30.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą